dilluns, 19 de març del 2012

LES DIFERENTS LIMAS

Be, aquets primers dies, m’estic empapant de Lima, vaig coneixent les diferents Limas.

Tot i ser sols una ciutat, te dins seva moltes ciutats bastants diferents e inclòs amb climes diferents, pots passar d un clima humit com al meu barri a un clima sec com a parts del centre i mes enllà tornar a estar a un clima Humit.

El meu barri es Miraflores. Podria ser qualsevol barri d’estats units, no d’Europa per l’amplitud dels carrers, la llargària dels carrers...les dimensions aquí son, com una mica diferent. Anar al centre, segons l’hora et pot costar mes d’una hora( sense un transit exagerat, en hora punta oblidat..)


Aquest es el meu barri, Miraflores, diuen que es el barri turístic. Be ho deu ser perquè es on hi ha molts hotels, però el concepte que tenim nosaltres de lloc turístic es un altre (Calella, salou,
Lloret..) res a veure.
Ve a ser com un exemple sense cap ordre, però aquí hi ha hotels, moltes oficines i la majoria de blocs son residencials.
Desprès hi ha la Lima colonial, el centre, on hi ha la municipalidad ( ajuntament), la seu del Govern i carrers molt macos, deixats una mica de la ma de Deu.





I als voltants l’autentica Sud América, carrers plens de gent, gent que compra, gent que ven de tot, botigues que els productes es desborden cap a fora.



I també hi ha barris al voltant del meu molt luxosos, però no tinc fotos, el dia que hi vaig anar, era a sopar nomes.

I finalment tenim l'altre Lima,barris on millor no anar i darrera la muntanya, encara en hi ha mes pero ja ni te cuento


7 comentaris:

  1. Un reportatge genial, ddriver! A mes, m'has fet viatjar "virtualment" a l'Equador, país veí del "teu" on vaig viure fa molts anys (a Quito :)

    Disfruta molt de l'experiència; en certa manera, ets un afortunat!!

    ResponElimina
  2. Sempre tan bones les teves cròniques... Ja ens aniràs explicant coses eh!
    Petons!

    ResponElimina
  3. Vist així és veu xula la ciutat^^.

    ResponElimina
  4. La vida ens porta per llocs que mai ens hauríem imaginat, oi? Fa un any enrera qui t'hauria dit que aniries a viure a Perú. La teva vivència em fa pensar que tot a la vida s'ha d'agafar com ve, fer pocs plans i disfrutar el què tenim.
    Serà una gran experiència, disfruta-la !!!!

    Els nostres ànims des de la mare pàtria ;)

    Susanna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que m'has d explicar..als dos ens ha canviat molt la vida i mes que canviara
      petons wapisima

      Elimina